En weer begon het te kriebelen! - Reisverslag uit Ammerzoden, Nederland van Esther - WaarBenJij.nu En weer begon het te kriebelen! - Reisverslag uit Ammerzoden, Nederland van Esther - WaarBenJij.nu

En weer begon het te kriebelen!

Blijf op de hoogte en volg Esther

17 Oktober 2013 | Nederland, Ammerzoden

Ja hoor, daar ben ik weer!
Een beetje twijfelend of ik mijn digitale reisdagboek weer bij zou gaan houden.. Maar zoals jullie merken hebben al die leuke reacties van de vorige keren mij overgehaald!

Nog maar 2 weken en dan gaat mijn volgende afrika avontuur weer beginnen! Ditmaal minder lang (4weken) maar zeker niet minder leuk!
Een paar maanden terug was ik een tijdschrift aan het lezen waarin een verhaal mij aansprak. Melissa uit Geffen heeft een eigen stichting opgezet in Kenia nadat zei (ook) "besmet" is geraakt met het afrika virus. Stichting BeHoCa zet zich in voor straatkinderen. Ze vangt in haar huis jongens op die zonder haar hulp een vreselijke toekomst zouden hebben. Ik ben toen via de email in contact gekomen met haar en zo is het balletje gaan rollen.

1 november vlieg ik samen met Ria naar Kenia om daar samen 4 weken lang te gaan helpen daar. Afgelopen maanden ben ik weer fanatiek bezig geweest om wat geld in te zamelen zodat we ze daar nog wat extra kunnen helpen. Wat dit bedrag is weet ik nog niet precies, maar ik weet zeker dat we daar iets heel moois mee kunnen gaan doen!

De voorbereidingen zijn zo goed als getroffen, de malariatabletten zijn in huis, het is nu dus aftellen geblazen! Ik kan niet wachten!!
Ik ga proberen via deze site degene die dat leuk vinden op de hoogte te houden van wat wij in Kenia gaan doen.

Liefs Esther

  • 17 Oktober 2013 - 22:12

    Henny Ruyken:

    Hallo Esther

    Het begint op te schieten, geweldig wat je weer ga doen en de voorbereidingen waar je al een tijd mee bezig ben!!!! Heel veel succes en geniet er ook van natuurlijk.

    Groetjes Henny

  • 18 Oktober 2013 - 15:16

    Ria:

    he Esther wat gaaf, we maken er een super maand van. Wel spannend

  • 21 Oktober 2013 - 17:45

    Wim Jansen:

    eens afrika altijd afrika. goede reis en veel succes.
    groeten uit den bosch
    wim jansen

  • 22 Oktober 2013 - 18:33

    Lia:

    Alvast veel succes, maar ik zie nog wel gr de buuf

  • 01 November 2013 - 14:42

    Mieke Klerks:

    Dag Esther en Ria..veel werkplezier en genieten samen!!!
    Lijkt me FANTASTISCH..een steentje bij te kunnen dragen op deze manier!!
    Hoplijk kan ik volgend jaar met jullie mee...en ben wel een beetje jaloers op jullie.

    Liefs en ik ga jullie op de voet volgen.

    Mieke.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Ammerzoden

Mombasa, Kenia

4 weken helpen bij Stichting BeHoCa te Kenia samen met Ria Lambrechts

Recente Reisverslagen:

27 November 2013

Pole Pole

21 November 2013

Hakuna matata

13 November 2013

Motoren, Matatu's en Tuktuks

07 November 2013

Back in town

03 November 2013

Jambo Nederland
Esther

Actief sinds 05 Jan. 2011
Verslag gelezen: 501
Totaal aantal bezoekers 62488

Voorgaande reizen:

01 November 2013 - 30 November 2013

Mombasa, Kenia

26 Oktober 2012 - 15 Januari 2013

Gambia en Zuidelijk Afrika

01 Mei 2011 - 02 Juli 2011

Vrijwilligerswerk & reizen in Zuid Afrika

Landen bezocht: