Spannend... - Reisverslag uit Ammerzoden, Nederland van Esther - WaarBenJij.nu Spannend... - Reisverslag uit Ammerzoden, Nederland van Esther - WaarBenJij.nu

Spannend...

Door: estherroeters

Blijf op de hoogte en volg Esther

14 April 2011 | Nederland, Ammerzoden

Haaai mensen,

Hier mijn eerste berichtje, helaas nog vanuit Ammerzoden.. Maar daar komt snel verandering in, want over precies 17 dagen vertrek ik naar Zuid-Afrika!! Wat heb ik er zin in zeg!

Wat ga ik nou precies doen.. 1 mei vliegen we (jaja samen met Evelien) richting Johannesburg om daar 2 mei een binnenlandse vlucht te nemen naar Richards Bay. Daar worden we opgehaald door mensen van het project in St. Lucia waar we de eerste 4 weken zullen verblijven. We gaan daar o.a vrijwilligerswerk doen in een soort van thuiszorgorganisatie en kliniek. Verder gaan we voorlichting geven en nog een hele hoop andere dingen! Deze week al een email gekregen vanuit St. Lucia en we zullen in de maand mei met nog zo'n 10 andere vrijwilligers zijn, kei gezellig dus!
Na deze 4 weken gaan we op 30 mei beginnen aan onze tocht door Zuid-Afrika met als doel een hele hoop dingen te gaan zien natuurlijk!

Nou de voorbereidingen zitten er zo goed als op, vaccinaties, vrijwilligersbijeenkomst, afspraakjes in Harderwijk met Evelien, verzekeringen afsluiten noem maar op,dus nu kan het inpakken van de tas gaan beginnen.. "Als dat maar past".. Nee, dat moet gaan lukken!

Afgelopen zaterdag ben ik trouwens verrast door het allerleukste voetbalteam van de heeeeele wereld! Want ook hun moet ik al die tijd gaan missen...
Verder nog werken tot volgende week vrijdag, dan heb ik echt "vrij" t/m 11 juli! Wat een leven he!
23-4 nog een feestje omdat ik jarig ben geweest en om iedereen nog even te zien & dan kan het avontuur echt beginnen!

Ik zal jullie via deze manier op de hoogte blijven houden van wat er in Afrika allemaal gebeurd!

Liefs Esther

  • 18 April 2011 - 12:55

    Monique Van Zonsbeek:

    Hoi Esther,

    Spannend hoor en erg leuk een hele uitdaging! Je zult een hoop zien en beleven en ook weer van leren, als je thuis komt kun je ons misschien wat bij brengen.
    Leuk hoor zo'n weblog ik ga je regelmatig volgen, leuk om te weten hoe het met je gaat.
    Nou je laatste weekje werken bij ons, we zullen je missen de komende weken!! succes met je spullen pakken van de week.
    Groetjes, je collega monique.

  • 20 April 2011 - 06:46

    Riek Mulders:

    hallo esther groetjes van riek

  • 26 April 2011 - 13:20

    Ramona Sanders:

    Hey Esther! ik ga je volgen hoor! Ik ben heel benieuwd naar je verhalen!
    Alvast een hele fijne vlucht en heel veel plezier!
    Geniet deze week nog ff lekker thuis...
    Groetjes daar nog en tot snel!
    Gr Ramona...

  • 27 April 2011 - 14:02

    Jacqueline Dalmijn:

    Hey die Esther. Het is me gelukt! Ik heb je gevonden en je verslagje gelezen. Nu ik je gevonden heb, blijf ik je zo goed mogelijk volgen. Ik ben zo benieuwd wat je allemaal gaat meemaken en zien. Wat een super ervaring. Ik zou zo met je mee willen gaan. Maar ik begreep net dat je koffer geen plekje meer vrij had. Lieve Ester geniet met volle teugen, een hele goede reis en ik verheug me op al je foto's en verhalen in je reisverslag. Heel veel liefs en groetjes Jacqueline

  • 30 April 2011 - 15:12

    Riek Mulders:

    hallo ester nogefeliciteerd met je verjaardag
    en een goede reis
    succes

  • 01 Mei 2011 - 22:54

    Arianne Siemons:

    Hallo esther, je zit nu in het vliegtuig, geniet ervan!!!
    Ik ga alles bij houden oke, en zal je steeds een berichtje sturen.
    Ik hoop je moeder hier eerdaags gezellig te zien.
    Het gaat je goed samen met Evelien en maak er iets moois van.
    Schrijf alles op dit is leuk om bij te houden.
    Groetjes Arianne en het aller beste, geniet er van oke xxxxxxxxxxxxxxxxxxx!!!!

  • 02 Mei 2011 - 07:18

    Maaike Van Rooij:

    Hey Esther,
    Heel heel veel plezier, ik hoop dat je goed aangekomen bent.
    Maak er een mooie reis van en geniet er vooral heel erg van.
    Echt dapper dat je gaat!
    Heel veel lieve groetjes, Maaike

  • 02 Mei 2011 - 11:30

    Michelle:

    Hai zus!

    Nou vanmorgen al je berichtje ontvangen dat je goed bent aangekomen in johannesburg.
    En nu kun je echt gaan genieten want de stress voor de lange vliegreis voor je zit
    er gelukkig op! Daar zal je erg blij mee zijn. Ondertussen zal je ook al wel in st. Lucia
    zijn aan gekomen en kan je echte avontuur gaan beginnen!

    Ik ben benieuwd naar al je verhalen!
    Veel plezier

    dikke kus van je zus
    xxxx

  • 02 Mei 2011 - 15:18

    Papa En Mama:

    Ha Es,
    Vandaag je voeten op Afrikaanse bodem gezet!!
    Nu gaat het pas echt gebeuren. Geniet van alles wat er op je pad komt
    en geef je ogen goed de kost!!
    Ben benieuwd wat je krijgt als welkomsdiner, wij eten vandaag lasagna a la Lars en Michelle.
    Is ook goed te doen hoor!!
    Heel veel groetjes en een dikke kus van ons!!!

  • 02 Mei 2011 - 17:08

    Charlotte :

    Hai es!

    Alles goed?
    Gelukkig was je vanochtend veilig aangekomen in South Africia. Hoe was je binnenlandse vlucht gegaan? Ik vond het leuk dat je mij had gesmst vanochtend!Super lief... Ik ben erg benieuwd hoe je eerste dag was in Zuid Afrika dus ik hoop snel iets van je te horen....

    Veel plezier en tot snel!

    Groetjes en dikke knuffel,

    Charlotte


  • 03 Mei 2011 - 08:20

    Ingrid:

    hoi Es,

    ik gisteren kijken of je er al ben, nee nog niet,vandaag weer gekeken
    nog niet... gaat alles oke? ben je er?
    goede reis gehad? Nou dan kan je avontuur gaan beginnen!
    veel plezier daar,
    groetjes van hier, Ingrid

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Actief sinds 05 Jan. 2011
Verslag gelezen: 1120
Totaal aantal bezoekers 62456

Voorgaande reizen:

01 November 2013 - 30 November 2013

Mombasa, Kenia

26 Oktober 2012 - 15 Januari 2013

Gambia en Zuidelijk Afrika

01 Mei 2011 - 02 Juli 2011

Vrijwilligerswerk & reizen in Zuid Afrika

Landen bezocht: