African Queen Guesthouse, Zuid Afrika - Reisverslag uit Noordhoek, Zuid-Afrika van Esther - WaarBenJij.nu African Queen Guesthouse, Zuid Afrika - Reisverslag uit Noordhoek, Zuid-Afrika van Esther - WaarBenJij.nu

African Queen Guesthouse, Zuid Afrika

Blijf op de hoogte en volg Esther

07 December 2012 | Zuid-Afrika, Noordhoek

Hoi mensen,

Allemaal heel erg bedankt voor de reacties op mijn vorige blog! Super leuk om te lezen. En ja, ik zal goed op mezelf passen de komende tijd!

Eigenlijk heb ik jullie heel weinig te melden want ik heb deze week (bijna) niks gedaan! Maar dat was ook mijn bedoeling. Even lekker een weekje bijtanken en opladen voor mijn volgend avontuur. En dat is gelukt! Ik ben nu sinds zondag in Noordhoek, een plaatsje in de buurt van Kaapstad. Echt en super mooi guesthouse! Heel wat uren rondgebracht aan het zwembad.

Komende zondag word ik om 7:00 uur opgehaald hier en moet ik naar Kaapstad waar de rondreis door Namibië Botswana, Zimbabwe en Mozambique gaat beginnen! Zondag gaan we hier in Kaapstad de Table Mountain op en daarna gaan we richting Namibië! Ik heb er echt onwijs veel zin in! Ik heb vanmorgen een nieuwe fotocamera moeten kopen omdat me andere helaas was overleden, maar nu weet ik zeker dat ik super mooie foto's kan gaan maken. Ooh ik kan niet wachten, haha!
Ik zal waarschijnlijk nauwelijks tot geen internet hebben dus wanneer ik jullie weer op de hoogte ga brengen van mijn avontuur kan ik niet zeggen. Maar vast en zeker voor de kerstdagen ;)

Nou tot snel maar weer!!

Liefs mij

  • 08 December 2012 - 15:36

    Fred:

    Hey Esther,

    Heel erg veel plezier de komende weken tijdens je rondreis. Geniet van alle bijzondere dingen die je gaat zien en meemaken. Wij zijn benieuwd naar alle verhalen als je weer thuis bent.

    Gr. Fred

  • 09 December 2012 - 19:27

    Michelle:

    Ha Zus,

    Nou idd een kort verslagje van je dit keer.. Maar zo een weekje lekker rustig
    aan is ook niet verkeerd he! Nu ben je ondertussen al begonnen aan je volgende
    avontuur, ik ben benieuwd hoe je het zal hebben.

    Liefs, xx Michelle

  • 16 December 2012 - 12:15

    Max:

    hoi Esther

    veel plezier met je rondreis en tot de volgende keer!!!!!!!!!!!

    groetjes max

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Noordhoek

Esther

Actief sinds 05 Jan. 2011
Verslag gelezen: 432
Totaal aantal bezoekers 62437

Voorgaande reizen:

01 November 2013 - 30 November 2013

Mombasa, Kenia

26 Oktober 2012 - 15 Januari 2013

Gambia en Zuidelijk Afrika

01 Mei 2011 - 02 Juli 2011

Vrijwilligerswerk & reizen in Zuid Afrika

Landen bezocht: