Goed aangekomen! - Reisverslag uit Banjul, Gambia van Esther - WaarBenJij.nu Goed aangekomen! - Reisverslag uit Banjul, Gambia van Esther - WaarBenJij.nu

Goed aangekomen!

Blijf op de hoogte en volg Esther

27 Oktober 2012 | Gambia, Banjul

Hoi mensen,

Even een kort berichtje vanuit Gambia!
Gisteren vertrokken vanuit schiphol richting Banjul. We hebben een goede vlucht gehad, af en toe wat turbelentie maar dat hoort erbij!
Aangekomen in het Palm Beach Hotel waar we de komende 4 weken zullen verblijven! Zo op het eerste gezicht ziet het er allemaal goed uit!

Ik zal een paar foto's plaatsen zodat jullie enig idee hebben hoe mooi het hier is ;) Ze staan op mijn facebook, krijg ze nu niet op mijn waarbenjij.nu

Komende week zal ik jullie wat uitgebreider vertellen hoe het hier is en wat we allemaal gaan doen en gedaan hebben!!

xxx Esther

• 28 Oktober 2012 - 11:02

Brita:

Heey meis,
    Ik wacht met smart op je volgende verslag en foto's.
    Liefs Brita

• 28 Oktober 2012 - 11:41

Henk En Ria De Voigt:

Zo Esther mooie foto's veel plezier daar en succes met je aktie

• 28 Oktober 2012 - 15:43

Michelle:

Ha zussie!

Fijn dat je goed bent aangekomen in Gambia, ben echt benieuwd wat je daar
    allemaal mee gaat maken! Het weer ziet er in ieder geval al stukke beter uit
    op de foto's als dat het hier is hoor. Geniet ervan!

Liefs xx Michelle

• 29 Oktober 2012 - 12:49

Lia:

Dag buufie, weer goed aangekomen, nou veel susses daar,
    we gaan t volgen gr buuf