Een nieuw avontuur! - Reisverslag uit Ammerzoden, Nederland van Esther - WaarBenJij.nu Een nieuw avontuur! - Reisverslag uit Ammerzoden, Nederland van Esther - WaarBenJij.nu

Een nieuw avontuur!

Door: estherroeters

Blijf op de hoogte en volg Esther

16 Juli 2012 | Nederland, Ammerzoden

Een nieuw avontuur!

Daar zijn we weer!
Iets langer dan een jaar geleden schreef ik mijn laatste blog van mijn reis door Zuid-Afrika. En ik kan jullie vertellen dat er weer een mooie reis aan zit te komen!

26-10-2012 vlieg ik samen met Hennie de Jonge naar Gambia om daar voor 4,5 week vrijwilligerswerk te gaan doen en de mensen daar te gaan helpen met al wat nodig is!
Hennie heeft een eigen stichting opgezet in Gambia, "Stichting Maakoyro The Gambia" en is al vele keren in Gambia geweest.
Wij zijn van plan om daar plaatselijk te gaan kijken wat de benodigdheden zijn om de mensen te gaan helpen. Dat kan van alles zijn, denk aan kleding, medicatie, voedingsmiddelen, speelgoed etc. Maar zonder jullie hulp komen we er niet!! HELP ONS HELPEN.

HOE KUNT U HELPEN?
In Oktober ga ik in de Brabanthallen op de rommelmarkt staan, om zo te proberen wat geld op te halen om in Gambia te besteden. Heeft u nog spullen waar u toch niks mee doet, laat het me weten!!
Verder zijn donaties van harte welkom! Echt alles is welkom

Mocht u informatie willen dan kunt u mij een email sturen: roeters_esther@hotmail.com
bankrekeningnummer: 102619514 t.n.v E Roeters

Na deze weken vlieg ik naar Zuid-Afrika waar ik een georganiseerde reis ga maken door Namibië, Botswana, Zimbabwe en Mozambique. Op 15 januari kom ik weer thuis!

Natuurlijk kunnen jullie hier gaan volgen wat ik in Gambia en de rest van Afrika allemaal ga doen als het zover is!

Ik heb er echt onwijs veel zin in!

Liefs Esther

  • 16 Juli 2012 - 18:05

    Wim Jansen:

    leuk te lezen over je nieuwe avontuur.
    ria en ik zijn zojuist terug uit spitsbergen (cruise met rolstoel). op 9 november gaan wij naar plettenberg en addopark.
    goede reis.
    wim

  • 29 Juli 2012 - 13:28

    Charlotte:

    Hai Es,

    Ik vond het echt super stoer van je om weer een nieuw avontuur aan te gaan. Uiteraard moet ik je dan weer gaan missen maar gelukkig hou je weer een blog bij zodat ik je kan volgen en je spannende avonturen kan lezen.

    Uiteraard zal ik binnenkort wat spulletjes komen brengen zodat je die kan gaan verkopen zodat je die arme mensen kan gaan helpen.

    Veel succes met de voorbereidingen en ik zie je morgen.

    Groetjes,

    Char

  • 09 Februari 2013 - 12:45

    Gert Colenbrander:

    Voor hennie,

    ik heb vanochtend Kalipha Badjie ontmoet van Ebrima tourist taxi en hij vertelde van jullie dat er een waterput en zaden geschonken waren in dorpje a de senegalse grens en jij daar nog snel weer terug komt. Ik ga daar eens kijken met nog 2 nederlandsche mensen die ik vanavond hoop zover te krijgen dat ze ook mee gaan.
    Nadien neem ik wel cobntact met je op.
    Ik kom hier nu voor de tweede keer en heb iets in Bansang met Moses momo die vent die met een mercedes rondrijdt en zo aan de kost komt. Ben met hem heel Gambia doorgetoerd.
    Gezien de internet verbinding hou ik het kort en je hoort later wel van me.
    Gert Colenbrander
    Oosterhout NB
    Leuke actie van jullie....goed werk en veel sterkte.

  • 09 Februari 2013 - 12:45

    Gert Colenbrander:

    Voor hennie,

    ik heb vanochtend Kalipha Badjie ontmoet van Ebrima tourist taxi en hij vertelde van jullie dat er een waterput en zaden geschonken waren in dorpje a de senegalse grens en jij daar nog snel weer terug komt. Ik ga daar eens kijken met nog 2 nederlandsche mensen die ik vanavond hoop zover te krijgen dat ze ook mee gaan.
    Nadien neem ik wel cobntact met je op.
    Ik kom hier nu voor de tweede keer en heb iets in Bansang met Moses momo die vent die met een mercedes rondrijdt en zo aan de kost komt. Ben met hem heel Gambia doorgetoerd.
    Gezien de internet verbinding hou ik het kort en je hoort later wel van me.
    Gert Colenbrander
    Oosterhout NB
    Leuke actie van jullie....goed werk en veel sterkte.

  • 09 Februari 2013 - 12:45

    Gert Colenbrander:

    Voor hennie,

    ik heb vanochtend Kalipha Badjie ontmoet van Ebrima tourist taxi en hij vertelde van jullie dat er een waterput en zaden geschonken waren in dorpje a de senegalse grens en jij daar nog snel weer terug komt. Ik ga daar eens kijken met nog 2 nederlandsche mensen die ik vanavond hoop zover te krijgen dat ze ook mee gaan.
    Nadien neem ik wel cobntact met je op.
    Ik kom hier nu voor de tweede keer en heb iets in Bansang met Moses momo die vent die met een mercedes rondrijdt en zo aan de kost komt. Ben met hem heel Gambia doorgetoerd.
    Gezien de internet verbinding hou ik het kort en je hoort later wel van me.
    Gert Colenbrander
    Oosterhout NB
    Leuke actie van jullie....goed werk en veel sterkte.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Ammerzoden

Esther

Actief sinds 05 Jan. 2011
Verslag gelezen: 1173
Totaal aantal bezoekers 62463

Voorgaande reizen:

01 November 2013 - 30 November 2013

Mombasa, Kenia

26 Oktober 2012 - 15 Januari 2013

Gambia en Zuidelijk Afrika

01 Mei 2011 - 02 Juli 2011

Vrijwilligerswerk & reizen in Zuid Afrika

Landen bezocht: